ASTM-SA516Gr60Z35 Rilevazione di difetti di piastra d'acciaio

ASTM-SA516Gr60Z35 rilevazione di difetti di piastra d'acciaio:
1. SA516Gr60 standard executive: American ASTM, ASME standard
2. SA516Gr60 appartene à u bastimentu di prissioni bassu temperature cù piastra azzaru carbone
3. A cumpusizioni chimica di SA516Gr60
C≤0,30, Mn: 0,79-1,30, P≤0,035, S: ≤0,035, Si: 0,13-0,45.
4. Proprietà meccanica di SA516Gr60
forza di tensione SA516Gr60 di 70 mila libbra / inch quatratu, u cuntenutu di l'elementu principale hè C Mn Si ps cuntrollu determina a so prestazione.Altri elementi traccia menu.Asme Standard Specification per i platti d'acciaio di carbonu per i recipienti di pressione di temperatura media è bassa.
5. Statu di consegna di SA516Gr60
Piastra d'acciaio SA516Gr60 hè di solitu furnita in u statu di rolling, a piastra d'acciaio pò ancu esse nurmalizata o sollievu di stress, o nurmalizà più ordine di sollievu di stress.
SA516Gr60 spessore> 40mm piastra d'acciaio deve esse nurmalizatu.
A menu chì u demandante ùn specifica altrimenti, u spessore di a piastra d'acciaio ≤1.5in, (40mm), quandu ci sò esigenze di tenacità notched, deve esse nurmalizatu.
6. SA516Gr60 hè utilizatu per fabricà un cuntinuu di saldatura di bobina di una sola strata, cuntinuu di saldatura di bobina di bobina multi-layer, cuntinuu di saldatura di bobina multi-layer, cuntinuu di vestiti multi-layer è altri dui è trè tippi di cuntenituri è recipienti di pressione à bassa temperatura.Ampiamente utilizatu in petroliu, industria chimica, centrale elettrica, caldaia è altre occupazioni, aduprate in a fabricazione di reattori, scambiatori di calore, separatori, serbatoi sferici, tanki di petroliu è gasu, cisterna di gas liquefattu, tamburi di caldaia, cilindri di vapore di petroliu liquefattu, centrale idroelettrica. tubi d'acqua d'alta pressione, volute di turbine è altri equipaghji è cumpunenti..
7. Quandu l'austenite hè rinfriscata lentamente (equivalente à u furnace cooling, cum'è mostra in Fig. 2 V1), i prudutti di trasfurmazioni sò vicinu à a struttura di equilibriu, vale à dì perlita è ferrite.Cù l'aumentu di u ritmu di rinfrescante, vale à dì quandu V3> V2> V1, u undercooling di austenite aumenta gradualmente, è a quantità di ferrite precipitata diventa menu è menu, mentre chì a quantità di perlita aumenta gradualmente, è a struttura diventa più fina.À questu tempu, una piccula quantità di ferrite precipitata hè principalmente distribuita nantu à u cunfini di granu.
8. Per quessa, a struttura di v1 hè ferrite + perlita;A struttura di v2 hè ferrite + sorbite;A microstruttura di v3 hè ferrite + troostite.

9. Quandu u ritmu di rinfrescante hè v4, una piccula quantità di ferrite di rete è troostite (a volte una piccula quantità di bainite pò esse vistu) sò precipitate, è l'austenite hè principarmenti trasfurmatu in martensite è troostite;Quandu a tarifa di rinfrescante v5 supera a freccia di rinfrescante critica, l'azzaru hè completamente trasfurmatu in martensite.
10. A trasfurmazioni di l'azzaru hypereutectoid hè simili à quellu di l'azzaru hypoeutectoid, cù a diferenza chì a ferrite precipita prima in l'ultime è a cementite precipita prima in u primu.

nutizie 2.2

Tempu di Postu: Dec-14-2022

Lasciate u vostru Messaghju: